Inlägget överst på startsidan om årsräkningen och om att hålla våra vägar fria är den första ”riktiga” informationen från Vilshärads Havsbads vägförening på den nya webbsajt som hösten 2010 är under uppbyggnad.

Här ska det framöver att finnas utförlig information om föreningens verksamhet, planering, historik osv. Det senaste inlägget hamnar alltid överst på startsidan.

Därefter ligger inläggen under varann i omvänd tidsordning – ju äldre desto längre ner. Om inte all text i inlägget får plats på startsidan finns en länk som leder till den fullständiga texten. Då kan man klicka antingen på  rubriken eller på avslutningsorden … läs hela texten >>> så slussas man vidare till en sida där hela inlägget visas. Man kommer tillbaka till startsidan genom att klicka på länken dit. Den finns till vänster i menylisten upptill.

Längst ner på den enskilda inläggssidorna finns länkar till nyare och och/eller äldre inläggssidor som man kan komma direkt till utan att passera startsidan igen.

Menylisten upptill  har bara två poster – Startsidan och Kontakt. Den är  likadan på alla sidor. Ett klick på Startsidan i listen leder alltid tillbaka till förstasidan oavsett var på webbplatsen du befinner dig.

Previous Post